قیمت فروش پودر قهوه عربیکا

پودر قهوه عربیکا یکی از گرانترین پودرهای قهوه است .عربیکا یکی از بهترین انواع قهوه است که به خوش طعم ترین قهوه جهان شهرت دارد. این قهوه روشن تر از دیگر قهوه هاست. در حال حاضر بهترین نوع این قهوه در برزیل، کلمبیا، کنیا، جامائیکا و کاستاریکا کشت می شود.محل رویش درخت قهوه، دمای هوا، رطوبت، کیفیت و نوع خاک از عوامل موثر بر کیفیت و طعم قهوه می باشند.

شرکت های قهوه سازی، دانه های قهوه سبز را تفت می دهند و محصولی که بدست می آید به آن قهوه بو داده گویند. مقدار حرارت، مدت تفت و موادی که حین تفت دادن به قهوه سبز افزوده می شود باعث تغییر در طعم و تنوع محصول نهایی می گردد. نهایتا قهوه بو داده، هم بصورت دانه های کامل و هم بعد از آسیاب و به شکل پودر بسته بندی و عرضه می شود.

قیمت فروش پودر قهوه عربیکا

بررسی کیفیت پودر قهوه عربیکا

بررسی کیفیت پودر قهوه عربیکا این نوع قهوه نسبت به پودر قهوه ترک ، پودر قهوه گلد و پودر قهوه کلاسیک از تلخی کمتری برخوردار است ،

قهوه عربیکا نسبت به سایر گونه های قهوه از کافئین کمتری برخوردار است. دانه قهوه عربیکا طعم ترش دارد وبه طور طبیعی معطر است به طوری که در یک فنجان قهوه ترکیبی از طعم های مختلف را میتوان یافت.طعم قهوه عربیکا خوشمزه است و به خاطر همین جایگاه ویژه‌ای در بین طرفداران قهوه دارد.قهوه عربیکا دارای محتویات مفیدی است که برای سلامتی ما بسیار مفید است.خوردن قهوه به سطح هوشیاری و بالا بردن تمرکز انسان کمک شایانی می کند. هم چنین قهوه یک چربی سوز عالی و برای لاغری مفید است. قهوه را می توان با طعم وانیل، شیر و غیره… استفاده کرد.

پیشنهاد می‌شود برای حفظ کیفیت طعم و عطر، قهوه‌ها به صورت دانه تهیه شود و قبل از مصرف به مقدار مورد نیاز آسیاب شود. اما اگر امکان آسیاب کردن قهوه را ندارید توصیه می‌شود که مقدار کمی از پودر قهوه را تهیه کنید تا همیشه عطر خوش قهوه را به یاد داشته باشید چرا که به مرور زمان عطر پودر قهوه از بین می‌رود و آن عطری که دلخواه قهوه دوستان هست را استشمام نخواهند کرد.

اطلاعاتی درباره پودر قهوه عربیکا

اطلاعاتی درباره پودر قهوه عربیکا قهوه عربیکا از معروفترین قهوه هاست که بیشتر سطوح زیر کشت جهان را به خودش اختصاص داده است.گیاه قهوه درختچه همیشه سبزی است که در حال حاضر در بیشتر نقاط جهان کشت میشود.در حدود قرن هفتم دانه های قهوه‌ی عربیکا از کشور اتیوپی به کشورهای عربی فرستاده شد. مردم یک قبیله به نام قبیله‌ی امور در اتیوپی دانه‌های قهوه را خرد می کردند و سپس با چربی و روغن مخلوط می‌کردند و از آن به عنوان یک غذای انرژی زا تغذیه می‌کردند. اما با ورود دانه های این قهوه به مناطق عربی قهوه عربیکا متولد شد. گفته شده است که برای اولین بار سربازان عرب زبان این نوشیدنی ها را مصرف کردند و سپس ادعا داشته اند که با مصرف آن می‌توانند ساعت‌ها کار کنند.
قهوه عربیکا دارای طعمی فوق العاده و بی نظیر است که نسبت به انواع دیگر ترشی کمتری دارد.دارای کافئین کمتریست و مقادیر زیادی آنتی اکسیدان دارد که برای مقابله با سرطان مفید است .از دیگر مزایای این قهوه خاصیت چربی سوزی بالای آنست .این نوع قهوه به دلیل گرده افشانی زیاد در طول سالیان دراز خود را ثابت نگهداشته و تغییر چندانی نکرده بطور کلی میتوان گفت یکی از با کیفیت ترین قهوه هوایی است که با اولین میوه درخت قهوه تفاوت چندانی ندارد و نسبت به سایر نژادها از تلخی کمتری برخوردار است.

بیشتر دانه‌های قهوه‌ای که در فروشگاه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و کافه‌ها می‌بینید، دانه‌های عربیکا هستند. برخی از برندهای قهوه، دانه‌های عربیکا و روبوستا را باهم ترکیب می‌کنند، مخصوصاً برای درست کردن اسپرسو. اما اغلب قهوه‌ها عربیکا هستند.

احتمالاً بیشتر قهوه‌هایی که در کافه می‌نوشید، عربیکا هستند. اگر می‌خواهید خودتان در خانه قهوه درست کنید، بهتر است قهوه عربیکا تهیه کنید.

خاصیت پودر قهوه عربیکا برای یبوست

خاصیت پودر قهوه عربیکا برای یبوست طبق مطالعات علمی که انجام شده نشان داده است که وقتی قهوه نوشیده می‌شود روده ها تحت تاثیر قرار میگیرند نوشیدن قهوه کافئین دار و حتی بدون کافئین نیز باعت تحریک روده میشود به طوری که قهوه کافئین دار سی وسه درصد بیشتر از قهوه بدون کافئین و شصت درصد بیشتر از آب باعث تحریک روده میشود، در نتیجه باعث شل شدن عضلات و اسهال

می شود، به طوری که حتی خوردن یک فنجان کوچک از قهوه موقع ناشتا، باعث دفع راحت تر مدفوع می‌شود. در کل هر نوشیدنی که کافئین دار باشد منجر به شل شدن مدفوع و یا اسهال می شود.

قهوه باعث ادرار زیادتر و یا از دست دادن آب بدن می‌شود به همین خاطر احتمال دارد که باعث تغییر مزاج عمل کند، بنابراین باعث از بین بردن یبوست و کاهش سموم بدن شود. البته در هر فرد تغییرات منحصر به فردی را دارد به طوری که در برخی اشخاص ممکن است باعث یبوست نیز شود. ولی اصولاً هر نوشیدنی کافئین دار باعث تحریک روده ها می شود و در بیشتر موارد باعث اسهال و یا شل شدن مدفوع میگردد، ، ولی هیچ دلیل علمی برای این که چرا قهوه باعث تحریک رودها می‌شود، وجود ندارد اما به گفته متخصصان گوارش نوشیدن یک فنجان قهوه موقع ناشتا باعث تحریک دستگاه گوارش و در نتیجه بهتر عمل کردن آن و باعث درمان یبوست و از بین بردن سموم بدن می‌شود.

تامین کننده پودر قهوه عربیکا

تامین کننده پودر قهوه عربیکا حدود هشتاد درصد از کشت قهوه جهان مربوط به برزیل است . برزیل بزرگترین تولید کننده قهوه در جهان است.تولید و تجارت قهوه در برزیل عضوی از فرهنگ این کشور است. برزیل نه تنها بزرگترین تولید کننده قهوه، بلکه یکی از بزرگترین مصرف کنندگان قهوه نیز به حساب می آید. قهوه برای اولین بار توسط بازرگانان فرانسوی، در قرن نوزدهم میلادی به برزیل رفت. به دلیل وجود شرایط آب و هوایی بسیار مناسب برزیل ،به سرعت تبدیل به بزرگترین تولید و تامین کننده قهوه در جهان تبدیل شد.

اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین تامین کننده پودر قهوه، مکان مناسبی برای تهیه ی دانه قهوه سبز عربیکا می باشد. به دلیل وارداتی بورن قهوه ی عربیکا، قیمت دقیقی نمی توان برایش تعیین کرد. برای اطلاع از قیمت دانه قهوه سبز عربیکا در اصفهان می توانید با شرکت های واردات و فروش قهوه ی عربیکا در این شهر ارتباط برقرار کنید.

قهوه های فله ای عمدتا در بازار کشور ما میزان مصرف بالاتری دارند و این مسئله می تواند به قیمت مناسب تر آن ها بستگی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما