بازار توزیع قهوه ترک طعم دار

قهوه ترک همان قهوه آسیاب شده است که به صورت کاملا پودر شده در ظرف قهوه جوش حرارت داده شده، و نوشیدنی خوش طعم با عطر دلپذیری را پدید آورده است. معمولا قهوه ترک دارای کیفیت بالایی بوده و در تهیه آن از دانه های مرغوب و درجه یک برشته شده قهوه استفاده می شود. همچنین گاهی به عنوان طعم دهنده نیز از چاشنی هایی چون دانه های عربیکا استفاده می کنند تا قهوه ترک طعم دار تهیه نمایند.

امروزه با توجه به افزایش رویکرد مردم به انواع مواد خوراکی و به خصوص نوشیدنی های کافی شاپی، بازار توزیع قهوه ترک طعم دار نیز از رونق قابل توجهی برخوردار گشته است و برندهای بسیار خوبی نیز در زمینه تولید و توزیع این محصول فعالیت می نمایند.

بازار توزیع قهوه ترک طعم دار

روش های خلاقانه برای طعم دار کردن قهوه

روش های خلاقانه برای طعم دار کردن قهوه رایج ترین روش طعم دار کردن انواع قهوه، از جمله قهوه ترک افزودن مقداری شکر سفید و یا قهوه ای و همچنین مقداری شیر گرم به آن است که در کافی شاپ ها و یا منزل، از این روش برای کاستن از طعم تلخ قهوه بسیار استفاده می شود. اما راه های متنوع و خلاقانه دیگری نیز برای ساخت طعم های جدیدی با این نوشیدنی مطبوع وجود دارد. یکی از روش های منحصر به فرد افزودن یک قاشق چایخوری پودر وانیل شکری به قهوه در حال دم شدن است. عطر دلپذیر و شیرین وانیل به همراه قهوه، رایحه منحصر به فردی را در کنار طعمی جدید و بی نظیر ایجاد می کند.

یک روش دیگر برای طعم دار کردن قهوه، افزودن مقدار کمی پودر کاکائو به آن است. اگر مقدار نصف قاشق چایخوری پودر کاکائو را به همراه مقدار کمی شکر قهوه ای به قهوه بیفزایید، طعم متفاوت و مطبوعی از این نوشیدنی را تجربه خواهید کرد. یک روش آسان تر این است که به جای کاکائو، یک قاشق چایخوری پودر آماده هات چاکلت به قهوه بیفزایید. همچنین می توانید از کمی سس شکلات یا نوتلا استفاده کنید که البته قهوه شما کمی شیرین تر خواهد شد‌.

همچنین اگر می خواهید قهوه شما علاوه بر عطر و طعمی قوی و متفاوت، دارای مواد مفید و آنتی اکسیدان های بیشتری نیز باشد می توانید مقداری پودر و یا یک تکه چوب دارچین را به قهوه در حال دم شدن بیفزایید و از نتیجه فوق العاده آن لذت ببرید.

کاهش خطر سرطان روده بزرگ با مصرف قهوه

کاهش خطر سرطان روده بزرگ با مصرف قهوه قهوه دارای انواع ویتامین ها و ریز مغذی های سودمندی است که برخی از آنها از جمله ویتامین E خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و با خنثی نمودن رادیکال های آزاد در بدن از بروز انواع سرطان ها از جمله سرطان شایع روده بزرگ که به نام سرطان کولون معروف است، ممانعت به عمل می آورد.

همچنین قهوه حاوی ماده معدنی زینک نیز می باشد که این ماده وقتی در جوار سایر ترکیبات موجود در ساختار قهوه، چای و شکلات قرار می گیرد، می‌تواند از بدن در برابر استرس اکسیداتیو و نهایتا ابتلا به انواع سرطان هایی از قبیل روده محافظت کند. از ترکیبات موجود در قهوه که به همراه زینک خاصیت ضد سرطانی ایجاد می کند، ماده هیدروکنون است که زینک، این ماده را فعال نموده و در نتیجه عوارض اکسیداتیو را از بین می برد.

سوپر اکسید ماده ای است که استرس اکسیداتیو را افزایش می دهد و سبب تکثیر سلول های سرطانی می شود. قهوه به دلیل دارا بودن ماده زینک و هیدروکینون‌ در کنار هم، می تواند با این ماده سرطان زا در بدن مبارزه کند و از این رو احتمال ابتلا به انواع سرطان از جمله سرطان روده بزرگ را کاهش دهد.

خواص قهوه ترک برای لاغری

خواص قهوه ترک برای لاغری قهوه ترک یک نوشیدنی فاقد کالری می باشد البته در صورتی که به آن افزودنی هایی از جمله شکر، شیر و یا خامه اضافه نشود. در رژیم های غذایی کالری شماری، معمولا قهوه جزو نوشیدنی های کالری آزاد محسوب می شود بدین معنا که مصرف آن به میزان متعادل، تاثیری بر جدول کالری مورد نیاز روزانه فرد ندارد. ضمن آن که قهوه به دلیل دارا بودن کافئین، خستگی را برطرف ساخته و سبب هشیاری و افزایش تمرکز می گردد.

یکی از دلایل اصلی پرخوری افرادی که اضافه وزن دارند به دلیل خستگی و کاهش انرژی می باشد. این افراد سعی می کنند از طریق ریزه خواری و مصرف خوراکی های شیرین و پر کالری، بر احساس خستگی خود غلبه نمایند تا بتوانند به کار و فعالیت بپردازند. در صورتی که با مصرف روزانه یک فنجان قهوه ترک درجه یک، در وعده صبحانه، و در صورت احساس نیاز، یک فنجان نیز در هنگام عصر؛ می توان با انرژی بدن و فعالیت مغز را افزایش داد و بدون نیاز به خوردن غذا، بر خستگی غلبه نمود.

ضمن آن که قهوه باعث کاهش اشتهای کاذب نیز می گردد. در واقع قهوه با سرکوب میل کاذب به خوردن غذا، سبب افزایش کالری سوزی بدن شده و ولع مصرف شیرینیجات را نیز کاهش می دهد. نوشیدن قهوه ترک سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و سبب متابولیسم چربی های مضر بدن می گردد که از این طریق به کاهش وزن کمک می نماید. بسیاری از مربیان ورزشی به بدنسازان و ورزشکاران توصیه می کنند که قبل از انجام تمرینات ورزشی، یک فنجان قهوه بنوشند، تا ضمن افزایش انرژی کلی بدن، متابولیسم چربی ها نیز افزایش یافته و از این طریق به کاهش سریع تر وزن کمک نماید.

قیمت قهوه ترک طعم دار

قیمت قهوه ترک طعم دار امروزه نوشیدن انواع نوشیدنی از جمله قهوه در کافی‌ شاپ‌ ها به نوعی سرگرمی تبدیل شده است، ضمن آن که قهوه ترک به عنوان محبوب ترین قهوه، در منازل نیز مصرف می گردد. از این بازار تولید و فروش این محصول از رونق خوبی برخوردار است‌.

برای خرید قهوه ترک بهتر است به مراکز و وب سایت های معتبری مراجعه نمایید که خود تولید کننده نیز باشند تا ضمن اطمینان از محصول، به دلیل حذف هزینه های واسطه گری، از قیمت مناسب تری نیز برخوردار باشند.

جهت خرید قهوه ترک طعم دار با بهترین قیمت می توانید به وب سایت آریانا کافه مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با محصولات آنها از جمله قهوه ترک عربی و قهوه ترک گلد، همچنین از لیست قیمت قهوه ترک نیز اطلاع یابید. ضمن آن که امکان خرید قهوه ترک کیلویی به صورت عمده نیز جهت کافی شاپ ها و همچنین قنادی ها و غیره نیز با قیمت مناسب و امکان ارسال مطمئن محصولات وجود دارد. همچنین از طریق این وب سایت می توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما