توزیع قهوه گلد درجه یک

نوشیدن یک فنجان قهوه، می تواند علاوه بر رفع خستگی، انرژی و نشاط زیادی را برای شما به ارمغان آورد. اگر در شرایطی نیستید که بتوانید به راحتی قهوه تهیه نمایید قهوه گلد به آسانی با حل شدن در آب مشکل شما را حل خواهد نمود. این نوع قهوه به دلیل طعم خوشایند و تهیه آسان، بسیار محبوب و پر طرفدار است.

توزیع قهوه گلد درجه یک

عوامل موثر بر قیمت قهوه گلد

عوامل موثر بر قیمت قهوه گلد شرکت نستله یکی از شرکت های شناخته شده در سراسر دنیا به ویژه ایران است که محصول اصلی آن قهوه فوری با برند تجاری نسکافه است. از آنجا که این قهوه بسیار مورد توجه افراد در ایران قرار گرفت، قهوه فوری در ایران به نسکافه شهرت یافته است.

انواع قهوه بر اساس روش آماده سازی به 5 دسته تقسیم می گردد. قهوه ترک، فرانسه، اسپرسو، دمی و فوری انواع آن به شمار می روند.

قهوه فوری محصولی فراوری شده از قهوه اصلی است که در واقع به گونه ای تغییر یافته که می توان آن را در آب جوش حل نموده و مصرف نمود. این قهوه فوری به دلیل سریع آماده شدن از محبوبیت بالایی بین همه افراد برخوردار می باشد و می توان از آن در مکان های مختلف، شرکت ها، مسافرت ها تهیه کیک ها و … استفاده نمود.

قهوه فوری با نام تجاری گلد و کلاسیک ارائه می گردد. اگر از جمله افرادی هستید که علاقه به طعم ملایم قهوه دارید قهوه فوری گلد بهترین انتخاب برای شماست. برای تهیه قهوه های فوری از دو روش خشک کردن در طی فراوری استفاده می گردد. در تهیه قهوه گلد، خشک شدن قهوه به روش حرارتی و انجماد خشک می باشد.

قهوه گلد از طعمی ملایم تر از انواع کلاسیک قهوه برخوردار بوده و در بسته بندی های مختلف ارائه می گردد. نوع بسته بندی قهوه گلد، که به صورت فله ای و شیشه ای یا بسته بندی می باشد بر اساس وزن متغیر بوده و همین امر بر قیمت آن اثر گذار خواهد بود. قهوه های فله از قیمت پایین تر نسبت به انواع بسته بندی برخوردار می باشند. از آن جا که قهوه محصولی وارداتی بوده که در کشور تولید نمی گردد قیمت آن به نرخ دلار بستگی مستقیم دارد.

پخش بهترین قهوه گلد

پخش بهترین قهوه گلد شاید پس از نفت بتوان قهوه را دومین صنعت در آمد زای جهان عنوان نمود چرا که یکی از پر مصرف ترین نوشیدنی های دنیا را تشکیل می دهد. قهوه های ترک، فرانسه، اسپرسو و دمی تقریبا مشابه بوده و تنها بر اساس نوع تهیه متفاوت می باشند. قهوه اسپرسو یکی از معروف ترین و محبوب ترین انواع روش های تهیه قهوه می باشد. نرخ قهوه اسپرسو به دلیل خلوص بیشتر، نسبت به قهوه فوری بالاتر می باشد. در واقع میزان کافئین موجود در قهوه فوری کمترین مقدار، نسبت به سایر انواع است.

این مجموعه در زمینه توزیع و فروش انواع قهوه از جمله قهوه فوری گلد فعالیت داشته و انواع خالص و باکیفیت این محصولات را به مشتریان ارائه می نماید. امکان فروش غیرحضوری به صورت خرد و عمده فراهم می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما