خرید عمده قهوه اسپرسو کیلویی

قهوه جز نوشیدنی های است که در کل جهان معروف بوده و به دلیل مصرف گسترده‌ای که دارند، معمولاً در حجم بالا و عمده خرید و فروش می‌ شود. خرید قهوه اسپرسو کیلویی برای افرادی که همواره این محصول نیاز دارند و مصرف آنها بالا است مانند کافه داران، بسیار به صرفه است که قیمت آنها برایشان مناسب و ارزان تر از بازار می گردد و این گونه می‌توان بهترین قهوه اسپرسو را با عطر و بوی بی نظیر خریداری کرد.

خرید عمده قهوه اسپرسو کیلویی

انواع مختلف قهوه اسپرسو

انواع مختلف قهوه اسپرسو اسپرسو از پرطرفدارترین قهوها است که تقریباً طعم تندی داشته و معمولاً به قهوه ای گفته می‌ شود که توسط دستگاه اسپرسو ساز بدست می آید. در واقع اسپرسو نام قهوه نیست و به دلیل نوع به دست آمدن آن از طریق دستگاه اسپرسو با این نام معروف است که معمولاً در فنجان های شات اسپرسو سرو می شود که طعم تلخ و سنگین دارد.

نوعی دیگر از اسپرسو، دبل اسپرسو بوده که شامل دو شات از این قهوه است و طبق یکسری دستورالعمل و شگرد های بسیار خاص به دست می آید. نمونه دیگر از قهوه اسپرسو که از فوم، اسپرسو و شیر بخار به دست می‌آید، ماکیاتو کوتاه است که یک شات اسپرسو استفاده می‌شود. نمونه بعدی ماکیاتو لانگ بوده که میزان اسپرسو آن دو شات است و از فوم و شیر بخار برای شیرین تر کردن مزه اسپرسو استفاده می شود.

امریکانو قهوه ای است که یک شات اسپرسو به همراه دو سوم فنجان آب جوش تهیه می شود. کافه لاته یا همان قهوه لاته که بر پایه اسپرسو است اما سبک تر و شیرین تر از آن می‌ باشد زیرا مقادیر زیادی شیر داشته که مصرف آن در اول صبح بسیار دلچسب است. کاپوچینو هم بر پایه لاته به دست آمده اما مقدار فوم شیر آن بیشتر می باشد به طور کلی قهوه ها انواع مختلفی دارند که معمولاً اسپرسو پایه اصلی آن ها است.

مرکز فروش قهوه اسپرسو فله

مرکز فروش قهوه اسپرسو فله طبق توضیحاتی که ارائه داده شده، اسپرسو جز پرفروش‌ترین قهوه ها بوده و یکی از بهترین نمونه‌های آن قهوه گلد ارزان است که بسیار پرفروش می باشد. مشتریان و متقاضیان فله به خصوص کافی شاپ ها می توانند اقدام به خرید عمده آنها کنند. هتل ها، قهوه خانه ها و کافی شاپ ها از جمله بزرگترین عرضه کنندگان قهوه در کشور شناخته شده بنابراین خرید فله به آنها توصیه می‌شود.

البته این موضوع را باید همیشه دانست که در هنگام خرید فله قهوه بهتر است به مراکز فروشی مراجعه کرد که آن را بدون واسطه و مستقیم در اختیارتان قرار می دهد و قیمت قهوه اسپرسو در صورت خرید به صورت عمده و مستقیم با نازلترین ارزانترین و کمترین نرخ انجام شده که بهترین کیفیت ممکن را داشته و حتی برای مصارف خانگی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

23

  1. سلام و عرض ادب خدمت شما واقعا قهوه اسپرسو جز یکی از بهترین نوشیدنی های گرم هستش به شرطی که اگر قهوه ای استفاده میشود کیفیت خوب و اصل باشد ممنون از شما

  2. باسلام وخسته نباشید، ممنون بابت اطلاعات خوبی که در مورد انواع قهوه بیان کردید.به نظر منم خرید حضوری بهتره وحتی قهوه که آسیا ب نشده عطر وبوی بهتری رو خواهد داشت

  3. با عرض سلام و ادب و خسته نباشید خدمت شما و تمامی همکاران محترمتان در مجموعه ی موفق آریانا کافه. از خواندن مقاله ی بسیار مفیدتون در مورد انواع مختلف قهوه ی اسپرسو متشکرم. من از خرید فله ی قهوه ی شرکت شما رضایت کامل و کافی رو داشتم و. به همین خاطر خواستم از شما بخاطر کیفیت بالای قهوه و ارسال به موقع اون تشکر و قدردانی کنم و همچنین سفارش اون رو به دوستانی که به نوشیدن قهوه علاقه دارن پیشنهاد بدم. با آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون برای شما. پیروز و سربلند باشید.

  4. سلام و خسته نباشید خرید عمده قهوه اسپرسو کیلویی خرید کنیم چقدر تخفیف میدید من سایت شما رو هم به چقد نفر معرفی کردم اونا دنبال بهترین قهوه بودن و تشکر از اطلاعات مفید که گذاشتید

  5. با درود و عرض ادب خدمت زحمت کشان سایت که این شرایط را برای ما قرار دادند که بتوانیم بهترین قهوه اسپرسو را خیلی راحت و بدون مشکل بدون واسطه برای ما ارسال کنند خواستم تشکر کنم از سایت خوبتون و ممنون از محصولی که برای من ارسال کردید.

  6. ممنون و سپاس از سایت آریانا کافی که به صورت کامل و جامع از خواص قهوه و محصولاتی که دارید برای ما در سایتتان توضیحاتی داد و در مورد قیمتها هم لطفاً بفرمایید؟ و اینکه حداقل مقداری که ما می‌توانیم سفارش دهیم هم بگویید ؟آیا امکان خرید حضوری هم فراهم هست و یا فقط از طریق این سایت می توان سفارش داد ؟ممنون از سایت خوبتان و درود.

    • سلام دوست عزیز
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما از طریق پر کردن فرم یا شماره تماس در سایت با ما در ارتباط باشید

  7. برای کسانی که کارشون خیلی زیاده، نوشیدن قهوه بسیار آرامش بخش است اونم اصل ش باشه ومحصول خوبی باشد

  8. سلام خسته نباشید. اول اینکه ممنون بخاطر این همه توضیحات خوبتون. دوم اینکه من چند مدتیه که نسکافه و هات چاکت زیاد میخورم و این باعث اضافه وزن من شده. شنیدم که قهوه نه تنها باعث اضافه وزن نمیشه ،بلکه خاصیت چربی سوزی هم دارد. میخوام بدونم این موضوع چربی سوزی تدی قهوه های اسپرسو هم وجود داره یا خیر؟

  9. با سلام و وقت بخیر. قهوه اسپرسو فوق‌العاده انرژی زا است. موقع رانندگی در جاده حتماً امتحانش کنید، شارژ شارژ میشین.

  10. با سلام و وقت بخیر. این قهوه بسیار برای افرادی که بدن سست و تنبلی دارن، مفید و انرژی زاست. همچنین هنگام رانندگی این محصول به دادمان می رسد.

  11. سلام ایام بکام باشه
    مجموعه ی موفق آریانا کافه . خواندن مقاله ی بسیار مفیدتون در مورد انواع مختلف قهوه ی اسپرسو سپاس گزارم من از خرید ۱فله قهوه ی شرکت اریاناکافه شما رضایت کامل دارم و همینطور ارسال به موقع
    چون امروزه به هر سایت نمیشه اعتماد کرد و به همین خاطر خواستم از شما بخاطر کیفیت بالای قهوه قدردانی کنم و همچنین سفارش اون رو به دوستانی که به نوشیدن قهوه علاقه دارن پیشنهاد بدم.

  12. با سلام
    ممنون از شما
    من از سایت شما سفارش دادم واقعا عجب قهوه اسپرسویی بود
    عالی عالییی
    خیلی خوشمزه
    دستتون درد نکنه

  13. اسپرسو جز پرفروش‌ترین قهوه ها بوده و بهترین نمونه آن قهوه گلد ارزان است که در کافه ما بیشترین طرفدار رو داره.

  14. سلام و وقت به خدمت مجموعه آریانا کافه
    از اسپرسو های شما برای خودم و خانواده ام تهیه کردم و واقعا طعم و تازگی خوبی داشت ممنون بازم مزاحمتون میشم .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما