خرید پودر قهوه ترک

همانطور که می دانیم قهوه یکی از پرمصرف ترین نوشیدنی های گرم امروزی به حساب می آید. واردات قهوه به کشور در سال های اخیر وارد روند رشد بسیار خوبی شده است. یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین انواع قهوه در دنیا که در ایران نیز محبوبیت دارد قهوه ترک است که البته قهوه ترک توسط مراکز عمده فروشی به قهوه خانه ها و قهوه خانه های داخل کشور فروخته می شود. جهت خرید پودر قهوه ترک بهتر است به سایت ما که فروشنده این محصول هستیم مراجعه کنید.

خرید پودر قهوه ترک

راهنمای خرید قهوه ترک

راهنمای خرید قهوه ترک هنگام خرید قهوه ترک فله شما مختار هستید که کافئین قهوه را خودتان تعیین کنید. در کل دو نوع دانه قهوه وجود دارد: عربیکا و روبوستا. قهوه اسپرسو ترکیبی از هر دو دانه قهوه است. به این ترکیب مخلوط می گویند. به عنوان مثال، یک قهوه مخلوط 50-50 پنجاه درصد عربی و پنجاه درصد روبوستا است. دانه های قهوه روبوستا حاوی کافئین بیشتری هستند، بنابراین اگر می خواهید کافئین بالایی داشته باشید، درصد روبوستا باید بیشتر از 50 درصد باشد.

به عنوان مثال، کافئین موجود در قهوه که 70٪ روبوستا است، بسیار بیشتر از 30٪ روبوستا است. قیمت قهوه اسپرسو بستگی به درصد عربیکا و روبستا دارد. هر چه درصد عربیکا بیشتر باشد، گرانتر است. پیامد دیگر این است که هر چه درصد روبوستا بیشتر باشد، قهوه ارزان‌تر است. قهوه های با کافئین بالا ارزان تر هستند. زیرا درصدهای روبوستا از عربیکا بیشتر است.

ترکیب دانه های قهوه ترک از قبل شناخته شده است (معمولاً توسط دانه های عربیکا استفاده می شود). بنابراین، شما در انتخاب نوع دانه و افزایش یا کاهش کافئین آزاد نیستید. به طور کلی می توان گفت کافئین متوسطی در قهوه ترک موجود در بازار وجود دارد.

بنابراین اگر به دنبال قهوه با کافئین بالا هستید، باید سراغ اسپرسو بروید. قهوه فرانسوی را می توان با دو دستگاه فرنچ پرس و قهوه ساز برقی درست کرد. به طور کلی قهوه مناسب فرانسه باید درشت باشد. اما پودر قهوه فرنچ پرس از دستگاه قهوه ساز برقی بزرگتر است.

میزان مصرف مجاز روزانه قهوه

میزان مصرف مجاز روزانه قهوه طبق تحقیقات علمی و نظر پزشکان متخصص، یک فرد سالم و عادی ممکن است روزانه 4 تا 5 فنجان قهوه مصرف کند. این امر خطر مرگ زودرس را کاهش می دهد و خطر بسیاری از بیماری های رایج را که صدها میلیون نفر را تحت تأثیر قرار می دهند کاهش می دهد. البته این بدان معنا نیست که مردم قهوه بنوشند. افرادی که به کافئین حساس هستند یا شرایط پزشکی خاصی دارند یا قهوه را دوست ندارند قطعا باید از مصرف قهوه اجتناب کنند.

مهم است به خاطر داشته باشید که افزودن شکر یا سایر مواد ناسالم فواید قهوه را خنثی می کند. همچنین برای افرادی که تومور در بدنشان تشخیص داده شده است بهتر است از قهوه دوری کنند. محققان در کلینیک مایو در ایالات متحده توصیه می کنند که بزرگسالان بیش از چهار فنجان قهوه در روز مصرف نکنند که معادل 10 قوطی نوشابه یا دو قوطی نوشابه انرژی زا است.

عوارض جانبی مضر مصرف بیش از حد کافئین شامل بی قراری، نوسانات خلقی، درد معده، تپش قلب و تحریک پذیری، کم خونی و لرزش عضلات است. کشش و انقباض ناگهانی چشم نیز به عنوان عوارض جانبی مصرف بیش از حد کافئین گزارش شده است.

سلامت قلب با مصرف روزانه قهوه کافئین باعث می شود پروتئین های سلولی خاصی در افراد مسن رنگ و سطح جدیدی به خود بگیرند و مانند سلول های جوان و زنده رفتار کنند. بر اساس تحقیقات، نوشیدن چهار فنجان قهوه تند و تند در روز تاثیر مثبتی بر سلامت قلب خواهد داشت. به خصوص برای افراد مسن.

بازار توزیع پودر قهوه ترک

بازار توزیع پودر قهوه ترک امروزه واحدهای فروش و بازرگانی زیادی در زمینه فروش عمده قهوه اصل ترک به صورت عمده فعالیت می کنند. اما برخی محصولات خام بی کیفیت را به مشتریان و متقاضیان عرضه می کنند. بسیاری از مشتریان بزرگ نیز توانایی تشخیص قهوه ترک اصل از نمونه های غیر اصل را ندارند. در صورت تمایل به خرید عمده قهوه ترک اصل پیشنهاد می شود با کارشناسان ما تماس گرفته و از قیمت قهوه اصل ترک مطلع شوید و اقدام به خرید بهترین قیمت قهوه ترک کیلویی نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما