فروشنده قهوه اسپرسو دارک

قهوه اسپرسو دارک، یکی از محصولات خوش طعم و پر طرفدار است که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. این محصول کافئین بالایی دارد و برای بدن فواید فراوانی را شامل است. به طور کلی قهوه انواع گوناگونی دارد که هر کدامشان طعمی و رنگی متفاوت دارند. در واقع فرق اصلی قهوه‌ و اسپرسو در طرز تهیه آن است. در ادامه یا این محصول بیشتر آشنا می‌شویم.

فروشنده قهوه اسپرسو دارک

انواع روش های تهیه قهوه اسپرسو

انواع روش های تهیه قهوه اسپرسو طرز تهیه قهوه اسپرسو دو نوع ساده و حرفه ای می باشد. که تنها تفاوت مهم و اصلی آن در طریقه های ساخت آن است که در ادامه با مراحل هر کدام بیشتر آشنا می شویم.

روش ساده: در این مرحله از دستگاه بخصوصی استفاده نمی شود بلکه با ساده ترین وسیله به نام ( موکاپات) می‌توان این قهوه اسپرسو را تهیه نمود. مراحل تهیه قهوه اسپرسو با موکاپات سه کلمه برای سه نفر:

  • در قسمت آخر و انتهایی دستگاهتان مقداری آب بریزید. ( برای این کار لازم است که دستگاه را باز نمایید ) البته دقت نمایید که آب باید تا سوپاپ دستگاه ریخته شود.
  • سه قاشق پودر قهوه در سبد آن بریزید و آن را در وسط جمع کنید و بالا بیاورید ( همچون یک کوه ) سپس آن را صاف و هموار کنید.
  • قسمت بالای دستگاه را ببندید و آن را روی حرارت کم و ملایم قرار دهید. در آخر بعد از چند دقیقه با توجه به صدای آن، قهوه آماده شده و قابل مصرف است.

حالا با طرز تهیه حرفه ای قهوه اسپرسو که با دستگاه اسپرسو ساز آماده می شود، آشنا می شویم:

  • نخست‌‌ دستگاه را روشن نموده و یک‌ پیمانه قهوه را در آن بریزید.
  • با انگشت‌ یا قاشق پودر قهوه را صاف کنید. برای این کار می‌توانید از تمیر استفاده کنید؛ چرا که با این کار قهوه صاف تری به دست خواهید آورد.
  • منبع ( مخزن) آب را پر‌ نمایید. البته سعی کنید از آب تصفیه شده برای آن استفاده کنید. در آخر هم قهوه ساز را روشن نمایید.

خرید قهوه اسپرسو عمده

خرید قهوه اسپرسو عمده از آنجا که قهوه اسپرسو بسیار محبوب و پر طرفدار می باشد، صادر کنندگان بهترین قهوه ترک، صادرات قهوه اسپرسو را هم در بازار های داخلی و هم در بازار های خارجی، انجام می دهند. البته خرید و فروش این محصول هم از دو طریق‌ حضوری و غیر حضوری انجام می شود.

شما می‌توانید برای خرید حضوری به فروشگاه ها و نمایند گی های شهرتان مراجعه نمایید و این محصول را در بسته بندی های بهداشتی خریداری کنید و همچنین برای خرید غیر حضوری هم به سایت های معتبر قهوه اسپرسو سر بزنید و آن را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما