فروشنده قهوه دمی فوری

قهوه دمی فوری با دستگاه هایی مخصوص تهیه و آماده طبخ می شوند که تفاوت هایی از نظر کیفیت با دیگر انواع قهوه دارند. آشنایی با طرز تهیه این نوع قهوه و اجرای تمامی مراحل به صورت کاملاً صحیح اهمیت قابل توجه ای در طعم آن خواهد داشت. برای تهیه بهترین نوع قهوه جهت سرو آن با این شیوه در کافی شاپ ها یا خانه، تهیه ارقام مرغوب از فروشنده های معتبر راهکاری مطمئن است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروشنده قهوه دمی فوری

اطلاعاتی درباره قهوه دمی

اطلاعاتی درباره قهوه دمی عده زیادی در عین حالی که روزانه یک یا چند فنجان قهوه یا فرآورده های آن را مصرف می کنند اما با شیوه های تهیه قهوه آشنایی چندانی ندارند. همانطور که می دانید در کشور ما و دیگر نقاط جهان دانه یا پودر قهوه را با شیوه های مختلفی آماده می کنند که با اسامی مانند اسپرسو، قهوه ترک، قهوه فرانسه و … شناخته شده اند.

امروزه یکی از پرطرفدارترین شیوه تهیه این نوشیدنی گرم و خوش طعم استفاده از دستگاهی با نام فرنچ پرس است. در این روش دانه های خرد شده قهوه ای در درون فیلترهای کاغذی ریخته می شود و سپس با عبور آهسته آب داغ از روی آن، قهوه فوری آماده می شود.

از مزیت این شیوه دم کردن قهوه، امکان سرو آن در تمامی ساعت شبانه روز به صورت تازه و با عطر فوق العاده است. به همین علت نیز از سوی کافی شاپ ها با استقبال بی نظیری روبرو شده است.

برای داشتن یک فنجان قهوه باکیفیت نکاتی را هنگام تهیه قهوه دمی باید مدنظر قرار دهید. اولین مورد اینکه که دانه های قهوه را بیش از اندازه درشت یا ریز، آسیاب نکنید چرا که در هر دو صورت طعم قهوه به خوبی احساس نخواهد شد. نکته دوم نسبت استاندارد آب به قهوه است. به صورت استاندارد برای هر لیتر آب باید حدود 60 تا 70 گرم دانه قهوه را به صورت خرد شده درون دستگاه فرنج پرس بریزید.

قیمت قهوه دمی عمده

قیمت قهوه دمی عمده طی سالهای اخیر با گسترش مراکز عرضه نوشیدنی های گرم و امکان سرو انواع قهوه در رستوران ها، شاهد عرضه این محصولات به صورت فله ای و بسته بندی در بالاترین سطح خود هستیم. شناختن بهترین نوع قهوه دمی عمده و خرید آنها از مراکز معتبر تاثیر چشمگیری در کاهش قیمت ها و دستیابی به نمونه های اصل و ارگانیک دارد.

بدون شک عواملی مانند کیفیت قهوه پودری صادراتی، نوع دانه قهوه، حجم و وزن بسته بندی، نرخ ارز معاملاتی جهت واردات و چگونگی سفارشات از مراکز تامین کننده در نوسانان قیمت ها تاثیر مستقیم دارند.

شرکت های متعددی در زمینه عرضه قهوه گلد و انواع قهوه دمی اصل فعالیت دارند که شناخت آنها منجر به دستیابی به محصولاتی اصل و در عین حال ارزان قیمت نسبت به دیگر شیوه های خرید خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما