فروشندگان انواع قهوه پرکافئین

کافئین معروف به کافئین بالا توسط شرکت های مختلفی تولید یا وارد می شود. تامین کنندگان اصلی این محصول هستند. امروزه اکثر آنها قهوه پرکافئین را مستقیما وارد می کنند که منجر به تغییراتی در بازار شده است. در گذشته اکثر این واسطه ها برای خرید قهوه اسپرسو از تولیدکننده به قیمتی که می خواستند گران بودند و حتی برخی فریب خوردند و افزودنی های مختلفی به بسته ها اضافه کردند.

فروشندگان انواع قهوه پرکافئین

کدام قهوه کافئین بیشتری دارد؟

کدام قهوه کافئین بیشتری دارد؟ به طور کلی، قهوه عربیکا شرایط رشد آسان تری دارد که دانه های روبوستا با کیفیت بهتری تولید می کند، روبوستا محصول ارزان تر و دانه های قوی تر و تلخ تری نسبت به عربیکا دارد، در عوض عربیکا طعم شیرین و میوه ای دارد. در رقابت برای محتوای کافئین در دانه های عربیکا و روبوستا، عربیکا به روبوستا می بازد.

برخی دیگر فکر می کنند قهوه برشته شده لایت حاوی کافئین بیشتری است! باید بگوییم که تقریباً هر دو نظر اشتباه است! به آن سادگی نیست! وقتی قهوه دم می‌شود، برخی از مواد از قهوه خارج می‌شود و هر دانه حجیم‌تر می‌شود، قهوه‌های تیره زمان بیشتری را صرف می‌کنند و در مرحله برشته کردن مواد بیشتری از دست می‌دهند، بنابراین قهوه‌های تیره‌تر روشن‌تر و حجیم‌تر می‌شوند. به عبارت دیگر، 200 گرم قهوه تیره روست حجم بیشتری نسبت به 200 گرم قهوه روست روشن دارد.

ویژگی‌های قهوه پرکافئین چیست؟

ویژگی‌های قهوه پرکافئین چیست؟ یکی از معتبرترین و پرمصرف ترین نوشیدنی ها در جهان قهوه پرکافئین مرغوب است که با خواص و فواید بسیاری همراه است. لذت نوشیدن قهوه باعث شده است که این نوشیدنی فوق العاده در طول زمان جایگاه خود را در رژیم غذایی بسیاری از مردم جهان حفظ کند. بیشتر مردم به خواص فوری قهوه که نشاط آور و افزایش تمرکز و هوشیاری است توجه بیشتری می کنند (این اثرات بیشتر به دلیل کافئین موجود در قهوه است).

بنابراین، آنها فواید طولانی مدت قهوه فوری برای سلامتی را نمی دانند. در زیر، مزایای قهوه کافئین دار را بررسی خواهیم کرد. حتما می دانید که یکی از مواد مغذی موجود در قهوه کافئین است که باعث افزایش خواص و فواید قهوه می شود. معروف ترین بیماری ویرانگر سیستم عصبی و یکی از عوامل اصلی زوال عقل، بیماری آلزایمر است. بنابراین می توان گفت یکی از مهم ترین فواید قهوه کافئین دار کمک به حافظه انسان است.

مطالعات نشان داده است افرادی که قهوه می نوشند حدود 65 درصد کمتر به بیماری آلزایمر مبتلا می شوند. دومین بیماری آسیب رسان به سیستم عصبی پس از آلزایمر، پارکینسون است و عامل اصلی این بیماری مرگ نورون های تولید کننده دوپامین در مغز است. افرادی که قهوه می نوشند 32 تا 60 درصد کمتر از سایر افراد در معرض ابتلا به بیماری پارکینسون هستند. هر چه به طور منظم قهوه بیشتری بنوشید، خطر ابتلا به این بیماری کاهش می یابد.

خطر ابتلا به بیماری های کبدی را کاهش دهید کبد یکی از مهم ترین اعضای بدن انسان است و صدها نقش مختلف را در بدن شما ایفا می کند. این قسمت از بدن به جذب بیش از حد الکل و فروکتوز حساس است. مرحله نهایی آسیب کبد سیروز نامیده می شود و در نتیجه بیشتر قسمت های کبد به بافت اسکار تبدیل می شود. افرادی که به طور منظم قهوه می نوشند حدود 84 درصد کمتر در معرض ابتلا به سیروز هستند و کسانی که 4 فنجان قهوه یا بیشتر در روز می نوشند نسبت به سیروز مقاوم تر هستند.

سرطان کبد یکی دیگر از بیماری های شایع است که به عنوان دومین سرطان با بیشترین میزان مرگ و میر شناخته می شود. افرادی که به طور منظم قهوه می نوشند، 40 درصد کمتر به بیماری کبدی مبتلا می شوند. لاغری و کاهش وزن طولانی مدت اگر بخواهیم چاقی را به عنوان یک بیماری ارزیابی کنیم، قهوه راه حلی کاربردی در مبارزه با این بیماری است.

نوشیدن کافئین در قهوه به مدت طولانی می تواند متابولیسم بدن شما را افزایش داده و از افزایش وزن جلوگیری کند و حتی باعث کاهش وزن شود. البته نباید انتظار داشته باشید که با نوشیدن منظم قهوه در یک ماه مثلا 10 کیلوگرم وزن کم کنید. بدون شک این اتفاق نمی افتد، اما اگر یک فنجان قهوه به رژیم غذایی خود اضافه کنید، می توانید امیدوار باشید که به آرامی و پیوسته وزن خود را کاهش دهید.

گاهی اوقات ممکن است متوجه کاهش وزن ناشی از نوشیدن قهوه نشوید، زیرا این روند کاهش وزن بسیار کند است، اما پس از مدتی متوجه خواهید شد که گوشه ای از پیراهن مورد علاقه تان وجود دارد که مدت ها پیش آن را از دست داده اید و یک کمد افتاده است. اندازه آن را تغییر دهید و بدون شک برای شما بسیار خوب خواهد بود.

فواید قهوه پرکافئین چیست؟

فواید قهوه پرکافئین چیست؟ دلایل خوبی برای نوشیدن قهوه در خانه وجود دارد. در زیر نکات مثبتی که شما را به نوشیدن قهوه ترغیب می کند را مرور می کنیم. قهوه پرکافئین اعلا حاوی مقدار زیادی کافئین است که بیشتر مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن را تامین می کند و شما را سرحال و هوشیارتر نگه می دارد. علاوه بر این، مصرف کافئین قبل از ورزش باعث افزایش انرژی و کالری می شود.

قهوه انواع مختلفی دارد مانند قهوه فرانسوی، اسپرسو، قهوه ترک و قهوه. قهوه می تواند درد عضلانی بعد از تمرین را تا 50 درصد کاهش دهد که خبر خوبی برای دوستداران قهوه و ورزشکاران است. همچنین یک فنجان قهوه دم کرده حاوی مقدار قابل توجهی فیبر است که برای سلامتی بسیار مفید است. قهوه که حاوی سطوح بالایی از کافئین است نیز در بهبود سلامت روان بسیار موثر است و خطر ابتلا به افسردگی را کاهش می دهد.

مطالعات نشان می دهد که مصرف قهوه حتی می تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهد. متخصصان می گویند که نوشیدن 3-4 فنجان قهوه در روز مفید است. با این حال، بیش از 5 لیوان می تواند خواب و ضربان قلب شما را مختل کند و باعث افزایش فشار خون شود.

کافئین موجود در قهوه بر افراد مختلف تأثیرات متفاوتی دارد. برخی از افراد ممکن است به کافئین حساس باشند و برخی افراد تحت تاثیر آن قرار نگیرند. اما به طور کلی کافئین حدود 5 ساعت روی بدن انسان اثر می گذارد. پس از مصرف حدود 40 میلی گرم کافئین (یک فنجان کوچک قهوه فرانسوی)، نیمی از آن پس از 5 ساعت در بدن باقی می ماند.

پخش قهوه پرکافئین باکیفیت

پخش قهوه پرکافئین باکیفیت قهوه با کافئین بالا که این شرکت ارائه می دهد، قهوه روبوستا است. در این شرکت به صورت عمده قهوه انواع این محصول بدون محدودیت حجم عرضه می شود. همچنین تمامی سفارشات عمده در هر نقطه از کشور به دست خریداران می رسد. این شرکت محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می کند. به عبارت دیگر محصول قهوه مستقیماً از تولیدکننده به خریدار عرضه می شود.

در نتیجه هم قیمت ارزان و هم کیفیت محصول بالا خواهد بود. کافی شاپ های فوری نیز می توانند سفارش خرید عمده را از ما درخواست کنند. این شرکت آماده توزیع قهوه فوری با حجم بالا برای قهوه فوری می باشد. علاوه بر مراکز روست قهوه، شرکت های تولید شیرینی و شکلات نیز با ما همکاری می کنند. زیرا در تولید قهوه، شیرینی و شکلات با کافئین بالا نیز استفاده می شود. از این رو شرکت ما با پخش قهوه پرکافئین باکیفیت توانسته رشد فروش خوبی داشته باشد.

  • تبلیغات: 
    1. فروش قهوه به صورت عمده و ارزان در بازار تهران
    2. قیمت روز عمده نسکافه درجه یک خارجی
    3. خریداران نسکافه با قیمت ارزان به شکل عمده ای
    4. قهوه ترک فرانسه ترکیه امارات

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما