قیمت پودر قهوه کیلویی

قیمت پودر قهوه کیلویی در سفارش های عمده ارزان تر حساب شده و به دلیل حذف هزینه بسته بندی، با قیمت کم تری به مشتری ارائه می شود. مشتریان خرید قهوه اسپرسو فله ای اغلب کافی شاپ ها و یا فروشگاه های عرضه کننده انواع قهوه فوری، پودر قهوه و … هستند که بر حسب حجم فروش، به کار خرید قهوه ترک فوری و یا خرید پودر قهوه ترک‌ به شکل فله ای هم می پردازند. این محصولات در نحوه آماده سازی و طعم و عطر با یکدیگر متفاوت هستند.

قیمت پودر قهوه کیلویی

شناخت خصوصیات انواع پودر قهوه

شناخت خصوصیات انواع پودر قهوه انواع قهوه از جمله نوشیدنی های محبوب در میان چند میلیارد جمعیت انسان بر روی کره زمین است که در شکل های مختلفی تهیه و به دست علاقه مندان به آن می رسد. قهوه به دانه ای گیاهی گفته می شود که به طور کلی دارای دو نوع کلی روبوستا و عربیکا است که در سایز، شکل ظاهری، طعم و عطر با یکدیگر متفاوت هستند. تهیه یک لیوان قهوه داغ خالص و خوش طعم با کمک دانه های قهوه، کاری تخصصی است که به مقداری آموزش و تجربه نیاز دارد.

برای راحت شدن کار مصرف کنندگان، انواع دانه های قهوه به شکل پودر شده در می آیند تا نحوه دم کردن آن ها ساده تر بوده و می توان در این حالت طی مدت زمان کوتاه تری به نتیجه مطلوب دست یافت. گفته می شود پودر قهوه برای غیرحرفه ای ها مناسب می باشد. زیرا اگر دانه قهوه را خریداری کنید، در ابتدا باید آن را تفت داده و سپس آسیاب کنید که به هیچ عنوان کار ساده ای نیست. از مهم ترین خصوصیات انواع پودر قهوه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن عطر قوی به طوری که بوی آن‌ حتی در اتاق مجاور هم قابل تشخیص خواهد بود.
  • دارا بودن درصد بالاتری از کافئین که نشان دهنده کیفیت دانه قهوه اولیه خواهد بود.
  • رنگی طبیعی و نزدیک به رنگ قهوه دارد.
  • نحوه آسیاب کردن بر روی سایز پودر قهوه و طعم آن تاثیرگذار خواهد بود.
  • یک دست بودن پودر قهوه نشان از مرغوب بودن محصول دارد.

تاثیر پودر قهوه بر محافظت از کبد

تاثیر پودر قهوه بر محافظت از کبد اغلب مردم نوشیدن قهوه را صرفا برای شب زنده داری، هشیاری بیشتر هنگام خستگی و خواب آلودگی و یا اثر انرژی بخشی آن می شناسند، اما نباید از تاثیرات شگفت انگیز این نوشیدنی محبوب بر ارگان های حیاتی بدن غافل شد. یکی از مهم ترین خصوصیات مصرف پودر قهوه، محافظت این ماده خوراکی از کبد است. توصیه می شود افرادی که از بیماری کبد چرب رنج می برند، حتما مصرف قهوه را در برنامه روزانه خود قرار دهند.

آن دسته از کسانی که درگیر بیماری هپاتیت c و یا دیگر امراض مربوط به کبد هستند، می توانند با نوشیدن منظم قهوه از روند پیشرفت آن جلوگیری کرده و به کبد برای مقابله با انواع بیماری ها کمک کنند. تحقیقات زیادی در این رابطه صورت گرفته که ثابت کرده است دریافت روزانه دوز معینی از کافئین می تواند سلول های حامل ویروس را از بین برده، از آسیب دیدن «دی ان ای» جلوگیری کند و حتی بهبود زخم های کبدی را سرعت ببخشد.

افراد مختلف به غیر از زنان باردار و مادران شیرده، مجاز به مصرف روزانه ۴ فنجان قهوه هستند و در این حجم دچار هیچ عارضه ای نخواهند شد.

مرکز توزیع پودر قهوه کیلویی

مرکز توزیع پودر قهوه کیلویی در مرکز توزیع پودر قهوه کیلویی می توان مدل های مختلفی از پودر قهوه را مشاهده کرد که با توجه به کشور مبدا، نحوه تفت دادن و سایز دانه های آسیاب شده دارای طعم، عطر و شیوه دم کردن متفاوت هستند. مشتریان عمده با توجه به ذائقه مصرف کنندگان و حجم فروش در بازار اقدام به خرید فله ای انواع مختلف مانند قهوه ترک، قهوه دمی، قهوه پودری و … می کنند.

فروشندگان با تجربه و متعهد آمادگی دارند در مورد تفاوت انواع پودر قهوه و مشخصات هر یک به خریداران توضیحات کاملی ارائه دهند. با خرید مستقیم از فروشندگان اصلی می توان در مورد تازه بودن پودر قهوه اطمینان کامل داشت، زیرا قهوه های کهنه بخش زیادی از عطر خود را از دست داده و دیگر طعم واقعی را نخواهند داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما