مرجع فروش قهوه فوری

در این مقاله میخواهیم در مورد انواع قهوه ها از جمله: قهوه ترک، قهوه اسپرسو فوری،قهوه دمی فوری و همینطور نحوه توزیع قهوه فوری صحبت می کنیم.

مرجع فروش قهوه فوری

شناخت خصوصیات قهوه دمی فوری

شناخت خصوصیات قهوه دمی فوری قبل از شروع، یک داستان جالب می خواهم براتون تعریف کنم: یک روز چوپانی آفریقایی متوجه می‌شود یکی از بزغاله هایش بعد از خوردن برگهای یک بوته شنگول می‌شود و بالا و پایین می پرد چوپان تعجب کرد رفت ببیند این چه علفی بوده که بزغاله ناقلا را اینطوری هوایی کرده! ان گیاه چیزی مثل این بود درخت و میوه قهوه! ان بوته، درخت قهوه بود و آن دانه های خوشرنگ هم دانه های قهوه ای بودن؛ خلاصه وقتی ماجرای چوپان و بز هایش به گوش دیگران رسید گفتند چرا خودمان نخوریم و کیف نکنیم!!!از آن روز قهوه تبدیل شد به یک نوشیدنی محبوب و باحال مردم با خوردنش انرژی می گرفتند و به کارهایشان می‌رسیدند و خستگی شان در می رفت و آنها را سرحال می‌کرد از اون موقع به بعد مردم مکانی درست کردند و در آنجا به دور هم جمع می شدند که امروزه این مکان‌ها شدن کافه و بعد کافی شاپ!!!

اگر از دوستداران قهوه باشید احتمالا میدانید که دنیای قهوه بسیار وسیع است؛از خود دانه های قهوه گرفته تا روش های دم کردن، تهیه و مدل انواع قهوه ها مثل قهوه فوری و قهوه دمی وجود دارند!

قهوه دمی، قهوه ای است که با ریختن آب داغ بر روی قهوه ای که درون یک فیلتر کاغذی قرار گرفته‌اند درست می شود. سریع آماده شدن، کافئین ان بیشتر و طعم آن موجب شده است بهترین قهوه در بین افراد، مخصوصا افراد آمریکایی بسیار محبوب باشد.

در این مطلب قصد بر آشنایی کامل شما با قهوه دمی هست و همینطور تفاوت آنها با انواع قهوه های مرسوم دیگر توضیح می دهیم.

قهوه دمی متفاوت از قوی دم کردنی است تقریباً شامل تمام قهوه ها می‌شود که بسیار متنوع هستند و هر کدام با روش خاصی دم می‌شود ولی کلمه دمی آوردنش فقط به دنبال قهوه دمی صحیح است که معنی نوع قهوه ای دم کردنی با شیوه ای خاص می باشد.

قهوه دمی، قهوه دم کردنی با روشی ساده و سریع می باشد؛ جز اصلی آن فیلتر قهوه مرغوب است با ریختن آب جوشیده داغ بر روی قهوه ای که درون فیلتر کاغذی ریخته شده است آماده می شود عمده ترین تفاوت های قهوه اسپرسو و قهوه دمی در میزان آسیاب شدن دانه های قهوه و نحوه و زمان دم کردن آن از مدت زمان دم کردن قهوه اسپرسو بسیار کوتاهتر است. چون در نوع قهوه دمی به مدت بیشتری در تماس با آب جوش می ماند قهوه دمی با ریختن آب جوش بر روی قهوه آسیاب شده تهیه می شود آب از طریق فیلتر قهوه عبور کرده و درون ظرف می ریزد این روند از روند اسپرسو آهسته تر است. آب داغ طولانی تر با قهوه در تماس است.

بررسی خواص مهم قهوه

بررسی خواص مهم قهوه احتمالا یکی از خواص مهم قهوه اسپرسو یا بهتره بگم تمام قهوه ها طعم بی نظیر و عطر خاص شان است. نوشیدن یک فنجان قهوه آدم را سرحال می کند و چنان انرژی به شما می دهد که چه بسا بتوانید کوه را از جابکنید، اصلا شاید فرهاد کوه کن هم قبل از انجام این کار یک فنجان از این نوشیدنی را خورده باشد کسی چی میداند! قبل از آنکه بخواهیم در مورد فواید قهوه حرف بزنیم میخواهیم ابتدا شما را با چند مورد از خواص قهوه که دانشمندان آنها را بررسی کرده‌اند آشنا کنیم. دانشمندان می گویند نشانه های بالقوه از مزایای سلامتی قهوه برای انسان وجود دارد برخی از این مزایا شامل موارد زیر می شود که قاعدتاً باید جزء خواص مهم قهوه اسپرسو هم باشد:

  1. پیشگیری از دیابت
  2. حاوی آنتی اکسیدان و مواد معدنی
  3. مقابله با بیماری قلبی و سکته مغزی
  4. جلوگیری از آلزایمر
  5. پیشگیری از سرطان

تا این قسمت مقاله از این حرف زدیم که قهوه چیست و چه خواصی دارد در برخی از تحقیقات نشان داده شده است که زنان بارداری که روزانه فنجان های زیادی قهوه می نوشند ممکن است نسبت به افرادی که کمتر می نوشند در معرض خطر سقط جنین قرار گیرد. اگر چه مشخص نیست که مقصر اصلی قهوه بوده است یا خیر! اما اگر باردار هستید بهتر است در مصرف قهوه کمی جانب احتیاط را رعایت کنید.

هم قهوه معمولی و هم بدون کافئین حاوی اسیدهای هستند که سوزش سردل را بدتر میکند همچنین جالب است بدانید که کافئین یک ادرارآور خفیف است بنابراین شاید بیشتر از قبل نیاز داشته باشید که به دستشویی بروید.

پیشگیری از بیماری کبد با مصرف قهوه

پیشگیری از بیماری کبد با مصرف قهوه و اما تاثیر نوشیدن قهوه ی اصل بر سلامت کبد صحبت می کنیم؛ بسیاری از افراد صبح خود را با نوشیدن قهوه شروع می‌کند تا بتوانند راحت‌تر از جا بلند شود و به اصطلاح خواب از سرشان بپرد یا رخوت و خستگی بعد از ظهر را از تن به در کند و سرحال شود اما فواید قهوه بیشتر از سرحال کردن شما است و به شیوه های دیگری نیز برای سلامتی به ویژه سلامت کبد مفید است. طبق یافته های محققان افرادی که قهوه می نوشند کمتر به بیماریهای زیر مبتلا می شوند:

  • سرطان کبد
  • سرطان‌تخمدان
  • و…
  • اگر نوشیدن قهوه جز علایقتان است به شما تبریک می گوییم؛ هرچه بیشتر قهوه بنوشید احتمال ابتلا به بیماریهای کبد نیز در شما کاهش می یابد. اگر مشکل کبد شما کهنه شده باشد قهوه می‌تواند به بهبود آن کمک کند. تحقیقات نشان می دهند که نوشیدن قهوه به مقدار متوسط معمولاً بین یک تا سه فنجان در روز می‌تواند این بیماریها را تسکین دهد
  • فیبروزیس
  • سیروزیس
  • C و B هپاتیت
  • بیماری کبد چرب.

توزیع کننده قهوه دمی فوری

توزیع کننده قهوه دمی فوری امروز قهوه فوری به علت خواص و تهیه آسان آن طرفداران زیادی در کشور دارد و شرکت های مختلفی به تولید و پخش این محصول روی آوردند.

این شرکت‌ها با داشتن تجربه کافی انواع دانه قهوه از جمله قهوه ترک و قهوه اسپرسو را به سراسر کشور در کمترین زمان ارسال می‌کنند. فروشنده قهوه اسپرسو علاوه بر پخش و فروش قهوه به صورت عمده به تولید و پخش محصولات مشابه دیگر نیز می‌پردازد. فروش قهوه دمی فوری و قهوه ترک باعث شده تا قیمت این محصول مناسب تر و کمتر شود و متقاضیان زیادی خواهان خرید این محصول باشند.

امروزه فروشگاه های متعددی در سرتاسر ایران وجود دارند که انواع قهوه دمی فوری را عرضه می‌کنند این سایتها با ارائه خدمات و محصولات به صورت اینترنتی و غیرحضوری فعالیت می‌کند و هدف آنها دسترسی آسان مشتریان به محصولات متنوع و قیمت ها و خرید و فروش قهوه دمی به صورت استاندارد ها می باشد.

  • تبلیغات: 
    1. دمنوش گیاهی شیراز تبریز همدان
    2. عرضه انواع چای ترش فله ای
    3. فروش چای ماسالا رژیمی
    4. واردات چای میوه ای ترکیه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما